úterý 1. prosince 2015

- Moje nejoblíbenější seriály -

Ahoj všichni!
Dneska jsem se rozhodla napsat něco jiného, než co můžete normálně vídat na mém blogu, protože mi to přišlo jako celkem dobrý nápad na článek. Tak, jdeme na to! :)

1) "How I Met Your Mother" ("Jak jsem poznal Vaši matku")
"HIMYM" je můj snad nejoblíbenější seriál ♥ Je tak strašně vtipný a úžasný... :) Mohla bych se na něj dívat pořád znovu a znovu a pořád by mě bavil.. :) Asi všichni víte, o čem ten seriál je, ne? Kdyby se, tak ve stručnosti:
" Seriál je o pětici mladých kamarádů žijících v New Yorku - Robin, Teda, Lily, Barneyho a Marshalla. Hlavním obsahem seriálů jsou vtipné hlášky a jejich osobní život..."


2) "Friends" ("Přátelé")
Tenhle seriál určitě všichni znáte.. :) Je to taková moje srdcovka, která nikdy neomrzí. Je sice starší, ale hlášky Joeyho, Phoebe, Monici, Chandlera, Rosse a Rachel nikdy neomrzí :) :D Určitě ho doporučuju, je to svělý seriál ♥

3) "Pretty Little Liars" ("Prolhané Krásky")
Super seriál.. ♥ Je to o pětici kamarádek- Alison, Spencer, Arie, Hanně a Emily. Jednoho dne se Alison ztratí. Kamarádky to rozdělí a rok se spolu nebaví. Potom zase začnou a zároveň jim začnou přicházet zprávy od někoho, kdo se podepisuje "-A".
Seriál je celkem drama...

4) "Once Upon A Time" ("Bylo, nebylo")
Tak tenhle seriál jsem objevila teprve nedávno a je úplně božííí! ♥ Seriál není kreslený, kdyby si někdo myslel. Je to vlastně o tom, že zlá královna z pohádky "Sněhurka a Sedm Trpaslíků" přenese všechny pohádkové postavy do světa lidí a nechá je zapomenout. Rozdělí "Sněhurku i Prince" a nikdo si nepamatuje na nic, co se dříve stalo. Zlá královna je rozdělila proto, protože nesnášela "Sněhurku". Jedinou nadějí na záchranu jejich životů je "Sněhurčina a Princova" dcera, Emma.
Fakt, moc ten seriál doporučuju! ♥ Sice není v češtině, ale je s českýma titulkama, takže to není problém, ne? :)

5) "2 Broke Girls" ("2 Socky")
Tak tohle je taky strašně vtipnej seriál :'DD Některé hlášky Caroline a Max... :'DDDD Určitě se na něho podívejte, je super! :)
Je vlastně o tom, že z Caroline, dříve bohaté holky se stané chudá. Shání si bydlení a narazí na Max. Ta ji k sobě přijme. Max je servírka a Caroline taky, ale Max ještě peče dortíky. Caroline napadne, že by to byl dobrý způsob, jak si přivydělat. Tak začnou plánovat nějaký obchod s dortíky...
Dál se na to dodívejte sami. Je to fakt super vtipnej seriál, určitě se na něho podívejte :'D

Ti by byl teda celý článek.. :) Doufám, že se vám líbil a mějte se hezky!
xoxo --Ess-- xoxo

Žádné komentáře:

Okomentovat