úterý 15. prosince 2015

TMI TAG

Takže ahoj všichni ! :)
Vítejte u dalšího článku.. :) Tentokrát je to zase nějaký TAG, protože už celkem dlouho nebyl.
TMI = Too Much Information = Příliš mnoho informací.. :)

No nevím, mě ty TAGy přijdou všechny docela podobné, tak ok, jdeme na to :'D

1. Co máš právě na sobě?
Teď - samozřejmě spodní prádlo - mám na sobě úplně topinkový pyžámko z Reservedu s nápisem "Don't wake me up on Monday"- je to bílý triko s tímhle nápisem, modrou sovičkou a takovým tím "Zzz". Kalhoty jsou šedé. Stálo 699,-

2. Jsi zamilovaná?
Ano.. ♥ Popravdě, asi poprvé.. Je to něco.. zvláštního... :) Dřív jsem moc nechápala, co to jako znamená, ale od chvíle, co jsem toho kluka poznala, mi to došlo.. :) Má úžasnou povahu a toho si cením.. :) Jsme ale jen kamarádi.. :)

3. Zažila jsi už někdy příšerný rozchod?
Ne :'D Zažila jsem rozchod, ale příšerný nebyl.

4. Kolim měříš?
Něco kolem 160 cm - ano, jsem malinká :'D

5. Kolik vážíš?

55 kg :)

6. Máš tetování?
Nemám, a asi bych se asi nikdy potetovat nenechala. Je to prostě napořád.. Ale líbí se mi taková ta malá srdíčka nebo hvězdičky na zápěstí :) Něco na tento styl ↓ (zdroj: https://www.pinterest.com/pin/36732553187017351/ )


7. Máš nějaký piercing?

Ne, tak piercingy se mi vůbec nelíbí a nikdy bych ho nechtěla.. :/

8. OTP - one true pairing? (seriálová/knižní dvojice)

Těch je.. :'D
• Barney + Robin (HIMYM)
• Hermiona + Ron (HP)
• Aria + Ezra (PLL)
• Hanna + Caleb (PLL)
• Spencer + Toby (PLL)
• Lily + Marshall (HIMYM)
• Bella + Edward ("Twilight")
+ sem ještě tato reálná dvojice:
• Zoe + Alfie
 
9. Oblíbený seriál?

Tak to jsem tu psala snad milionkrát :'D
"Pretty Little Liars", aneb "Prolhané Krásky". Potom "How I Met Your Mother", aneb "Jak jsem poznal Vaši matku", "Once Upon a Time" a "Friends", aneb "Přátelé.

10. Oblíbená kapela?
Nějak kapely neposlouchám.. Když už, tak třeba "One Republic" :)

11. Co Ti chybí?

Tak tohle už je moc osobní..

12. Oblíbená píseň?

• "Uma Thurman" - Fall Out Boy
• "I Think I'm In Love" - Kat Dhalia
• "Waiting for Love" - Avici
• "Safe And Sound" - Capital Cities
- A další.. :)

13. Kolik ti je?
Nechci sem psát svůj věk, protože nesnáším to, jak se lidé posuzují podle věku... Jak říkají "ty jsi na to moc malá" a "až ti bude...", "co si myslíš že jsi, když je ti..." a další věci. Možná to sem jednou napíšu, ale nevím no...

14. Znamení zvěrokruhu?
Střelec - narodila jsem se 17.12. :)

15. Vlastnost, kterou by měl mít tvůj potenciální přítel?

Inteligence, měl by mě mít rád, trošku sportovní typ, hodný.. :)

16. Oblíbený citát nebo hláška?

"Krása není o tom, mít krásnou tvář. Je to o tom, mít krásnou mysl, dobré srdce a laskavou duši." - tenhle jsem si poslední dobou hodně oblíbila :)
"Když mi bylo pět, maminka mi řekla, že klíčem k životu je štěstí. Když jsem přišel do školy, zeptali se mě, co chci být, až vyrostu. Napsal jsem "šťastný". Řekli mi, že nerozumím zadání. Já jim řekl, že oni nerozumí životu." - John Lennon
Celkově mám ráda citáty Johna Lennona, třeba:
"Sen, který se zdá jen Tobě, je prostě sen. Sen, který se zdá nám všem, je realita." nebo "Až ti bude nejhůř, otoč se ke slunci a všechny stíny padnou za tebe." a další.. :)

17. Oblíbený herec/herečka?
Jim Carrey.. :'D Doporučuju film "Yes Man" :'D Ale všechny jeho filmy jsou úžasné... :'D Herečka... no asi Jennifer Aniston.

18. Oblíbená barva?
Tmavě modrá, zelená. A taky tak trochu černá- ne, že by to byla moje oblíbená barva, nebo že bych byla EMO (to vůbec!), ale docela dost ji nosím.

19. Jak nahlas máš ráda puštěné písničky?
Docela dost na hlas.. :)

20. Co děláš, když jsi smutná?
Svěřím se někomu, nějak tak se z toho vypláču.. Pustím si třeba film, poslouchám hudbu.. Popravdě, když jsem smutná, nemám na nic moc náladu.

21. Jak dlouho se sprchuješ?

Ve vaně jsem schopná ležet i hodinu :'D Sprcha mi většinou trvá tak 20 - 30 minut :)

22. Jak dlouho ti trvá ráno se přichystat?
Hele jako, jak kdy :'D Když si přivstanu a mám tak hodinku čas, tak jsem schopná malovat se třeba i 30 minut - pro někoho je to možná málo, ale když si dávám jen make-up, pudr, dokresluju obočí, bronzer, tvářenku a balzám na rty, tak mi to stačí.
Jak říkám, záleží jak kdy. Někdy jsem schopná nachystat se se vším za 20 minut. Ale ráda si třeba uvařím čaj, vyžehlím si vlasy, poležím si jen tak v posteli.. :'D
Jsem ale hrozně línej člověk, takže většinou vstávám tak v 6:40 :'D

23. Bila jsi se někdy?

Ne, nikdy. Jelikož mám sílu jak moucha a rozhodně nejsem takovej ten typ holky, tak se tomuhle velkým obloukem vyhýbám.. :'D A taky- holky se nebijou. Je to hnusný...

24. Nadchne tě...?
Nadchne mě třeba i to, že nám ve škole odpadne hodina :'D Nadchne mě fakt hodně věcí, ale tak záleží hlavně asi tak na mojí náladě.

25. Vytočí tě...?

Různý věci... Třeba to, že mi lepší známka utekla o 0,5 bodu :'D

26. Důvod, proč jsi si na Youtube založila kanál?
Nemám ho :)

27. Fóbie?
Nechci je sem psát.

28. Kdy jsi naposledy brečela?
Nevím... :'D

29. Kdy jsi naposledy řekla "Miluji Tě"?
Cizímu člověku ?... Nikdy... Nejsem ten typ člověka, co to říká jen tak. Říkám to, jen když to je pravda.

30. Význam tvého jména na blogu?

Tak jestli se myslí jako to "Girly Things", tak to je úplně jednoduché :'D Prostě tenhle blog je o holčičích věcech, tak proč ho tak i nepojmenovat, že? :'D
Ale moje "přezdívka" "Ess", tak to nevím, jaký má význam, prostě se mi líbila :)

31. Kterou knihu jsi naposledy četla?
Povinnou četbu :/

32. Jakou knihu momentálně čteš?
Žádnou :'D

33. Jaký seriál jsi naposledy viděla?

Jejda, myslím, že někde v televizi "HIMYM"....?

34. Poslední osoba, se kterou jsi mluvila?
Mamka ♥

35. Vztah mezi tebou a osobou, se kterou jsi mluvila?
Dcera - Mamka
Ale jestli se to myslí jako jak si rozumíme, tak si spolu rozumíme úžasně :) ♥

36. Oblíbené jídlo?
Čokoláááda.. ♥♥♥♥♥

37. Které místo chceš navštívit?
New York, Londýn, Berlín, Holandsko, Paříž a další.. :)

38. Které místo jsi naposledy navštívila?
Jestli se myslí cizina, tak Chorvatsko.. :) Jestli se myslí v době, tak to byl obývací pokoj :'D

39. Máš "crush"?
Ne, fuj.

40. Kdy jsi naposledy někoho políbila?
Do toho nikomu nic není...

41. Koho jsi naposledy urazila?
Nevím.

42. Oblíbená přichuť nebo sladkost?
Tak to je určitě kyselá.. ♥ Ne kyselá jako kyselé zelí a tak, ale kyselá jako kyselé sladkosti (lízátka atd.) :)

43. Na jaký hudební nástroj hraješ? 

Šest let na klavír a vůbec, ale vůbec mě to nebaví.. :/

44. Oblíbený šperk?

Řetízky, něco takového ↓
Zdroj: http://sincerelydelightful.tumblr.com/post/67195761950/tiny-heart-necklace-gold-heart-necklace-dainty

45. Poslední sport, který jsi hrála?

Asi florbal..?

46. Poslední píseň, kterou jsi zpívala?

Tak to nevím.. :'D

47. Oblíbený rozběh konverzace?

Klasika- "ahoj, jak se máš" nebo něco takového..

48. Použila jsi ho někdy?

Omggg, asi 1 000 000x :'D

49. Kdy jsi byla naposledy s někým venku?
Včera, 14.12.2015

50. Koho označíš?
Nikoho, kdo chce, ať tenhle TAG taky napíše :)

No, tak tenhle TAG mě celkem zklamal- nezajímavé otázky, celkem nudný... A jak se líbil vám? Zanechte svůj názor dole v komentářích :)

Mějte se krásně,
xoxo --Ess- xoxo

Žádné komentáře:

Okomentovat