sobota 5. prosince 2015

Informačka- Co se bude dít v prosinci?

Nic.

Takže ahoj všichni! :)
Ano, čtete správně. V prosinci si plánuju dát takovou menší dovolenou. Články budou vycházet, ale třeba tak 3 za celý měsíc. Do teď jste byli zvyklý, že každých pět dnů máte nový článek, ale teď si potřebuju dát trochu pauzu. Jednak chci být hlavně s rodinou, protože Vánoce jsou svátky klidu, mírů , lásky, pohody... Takže s nimi chci být.. :)

Taky si chci užívat prázdnin, protože - a to mě dost naštvalo - jsou letos, pro školní rok 2015/2016 vánoční prázdniny až od 23.!! Jako kde to sak*a jsme..?! Omlouvám se, že jsem sprostá, ale prostě ti lidi si potřebujou od té školy odpočinout a když budu mít prázdniny 10 dnů, tak jako.... wut?! Je to hrozný... Člověk se celý rok těší na Vánoce a potom zjistí, že vlastně dva dny před nima půjde ještě do školy...! Jo, to je prostě "top", když si 22.prosince např. napíšete písemky, co? :---))) (neříkám, že my ji budeme psát, to se neví) ale jako...

No prostě mě to mrzí a zároveň jsem i naštvaná... Proto si chci letos udělat nádherné Vánoce... :) Prostě koupit si a nazdobit si nádherný stromeček, udělat výzdobu, péct cukroví, koukat se s rodinou na vánoční filmy, být s rodinou, odpočívat... ♥

Takže to by bylo tak všechno o prosinci. Musíte uznat, že si to volno zasloužím. Jela jsem takhle od 30.června až do teď každých pět dnů nějaký článek- no, to už je opravdu trochu moc... Teď  jsem se blogu opravdu 2 měsíce věnovala hodně- halloweenský celý měsíc a vánoční celý měsíc. Jsem teď totálně unavená z toho všeho blogování- bylo prostě moc náročné všechny ty články sepsat a vymýšlet vůbec jaké články mám psát.

Kdybych aspoň měla nějakou motivaci k tomu psaní, ale takhle ji ani nemám. Komentářů tu není zrovna 2x moc... Ptám se... mám vůbec pro koho blogovat? Nebloguju zbytečně? Tuto otázku si klade hodně blogerek, když s blogem začnou- některé se stanou úspěšným, jiné si blog zruší.

Proto teď kladu tuto otázku sama sobě, ale i vám- má to cenu blogovat? To mi řekněte vy. Protože i přesto, že teď mám tolik učení do školy a všech testů se blogu věnuju. Prostě si na něho ten čas najdu, ale ta moje energie vložená do psaní článků mi začíná připadat jako ztracený čas....

Užijte si svátky :) ♥ Doufám, že to chápete..
xoxo --Ess-- xoxo

Žádné komentáře:

Okomentovat