neděle 25. října 2015

RECENZE

Takže ahoj všichni!
Vítám vás u dalšího článku! Tentokrát tu bude recenze na 3 beauty produkty, tak doufám, že se vám bude líbit :) Bez dalšího obkecávání jdeme rovnou na to.

- By the way - omlouvám se, že tento článek nemá nic společného s Halloweenem, ale chtěla jsem ho vydat :) -

Technika:
• Foceno telefonem iPhone 5S přes aplikaci "Retrica"
• Další efekty jsem přidala přes aplikaci "VSCO Cam"

- Takže prosím, fotky nekopírujte!




1. Recenze - Balzám na rty od "Miss Sporty" "Dr.Balm" v odstínu 02

← takhle teda vypadá →
Rozhodla jsem se vyzkoušet i nějaké drogérkové značky, i když mám teda radši ty dražší. Když jsem přišla do drogerie, uvidela jsem jako první stojan "Miss Sporty". "Miss Sporty" je levnější značka, takže ta kvalita se nedá čekat nějaká extra velká. Tenhle balzám jsem pořídila za 25,- (byl ve slevě), normálně ho seženete za 45,-
Musím říct, že jsem byla příjemně překvapená. Výdrž není nic extra. Po prvním jídle/pití se začne balzám poměrně dost smývat ze rtů. Při normálním používání vám vydrží tak 2 hodiny. Vstřebává se tak normálním tempem. Rty zhydratuje poměrně málo. Takže, kdybych mu měla dát známku jako ve škole, dám mu 2-
Co musím pochválit je design :)

2. Recenze - Balzám od "Miss Sporty" "Dr.Balm" v odstínu 05


Tenhle balzám se mi, co se týče barvy, líbil více. Přece jenom je podzim a tohle je celkem pěkná barvička - aspoň  na pohled. Když jsem si ji nanesla na rty, ztratila dost intenzitu a hodně se leskla - ale to se u  balzámu dá čekat.
Výdrž, intenzita, cena atd. jsou stejné, jako u předchozího balzámu, protože jsou to ty samé, akorát v jiném odstínu.
Tomuto bych dala tak známku 3, protože mě zklamala intenzita barvy..
Ale design je zase pěkný :)

3. Recenze - Oční voděodolná tužka od "Essence" v odstínu "05 GUNMETAL"
Tato oční tužka by měla být "voděodolná", tudíž by se neměla ani nějak moc rozmazávat. Po třech hodinách nošení už jsem ji měla rozpatlanou.. Hodně mě zklamala, protože jsem doufala, že voděodolná tužka něco vydrží...
Pořídila jsem ji nějak kolem 70,-
Má ale vysouvací tuhu, takže ji nemusíte ořezávat, což je plus... Nevím no, občas si ji na sebe vezmu, ale nějaký zázrak to není.
Protože nemá skoro žádnou výdrž, dávám ji známku 3-

Doufám, že se vám článek líbil.
Mějte se krásně :)
xoxo --Ess-- xoxo

2 komentáře:

  1. Nevím, jestli je to jenom u mě, ale nezobrazují se mi fotky :)
    Každopádně jak jsem to četla, tak tu "voděodolnou" tužku má kamarádka a také ji má po chvíli rozpatlanou :D
    Miss sporty není nějaká extra kvalitní značka, já sama snad od Miss sporty nic nemám, možná pár laků :D, ale zase je to dostupná značka, pro takové "normální" potřeby :D
    Hehe, pěkné recenze :)
    DENYII

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju za uporoznění :) Už by to mělo být opravené :)
    Já jsem se právě - jak už jsem psala v článku - rozhodla vyzkoušet nějaké levnější značky. Myslím si, že ty balzámy jsou vhodné třeba tak pro nějaké menší holky, které se už chtějí malovat, tak jim tohle stačí.
    A děkuju moc! Máš moc hezký blog :)
    -Ess-

    OdpovědětVymazat