čtvrtek 15. října 2015

Halloweenský TAG

Takže hi guys!! :) ♥
Už jsme v půlce října, toto ale letí, co? :/ Dneska jsem si pro vás připravila halloweenský TAG. Je to taková oddechovka, aspoň pro mě, protože jenom odpovídám na otázky a nemusím nic extra vymýšlet :'D Tak jo, jdeme na to! :)
Otázky jsou z: http://coolna.pise.cz/539-halloween-tag.html


1. Oblíbená písnička na Halloween?
Jak už píše dívka z blogu, ze kterého mám otázky, tak já mám tu samou :'D "This is Halloween" z filmu Tima Burtona ("Ukradené Vánoce") ←

2. Oblíbený halloweenský film?
No, tak začala bych seriál :'D To jsou určitě halloweenské díly "Pretty Little Liars" ♥ :'D Potom asi "Ukradené Vánoce", "Koralína a svět za tajemnými dveřmi", jestli se to teda dá počítat jako halloweenský film.

3. Máš nějaké zvyky na Halloween?
Většinou si vyřežu nějaké strašidelné dýně, vyzdobím si halloweensky pokoj (svíčky, umělé dýně, nápisy, obrázky...), najdu si nějaké strašidelné filmy/pohádky (horory ne :'D) a koukám se na ně zabalená v dece s horkou čokoládou, která na sobě má kopec šlehačky posypaný grankem a pojídám sladkosti.. :'D

4. Jaká je tvoje nejoblíbenější halloweenská postava?
Konkrétní, nějakou jednu nemám. Ale mám ráda čarodějnice- ale jenom ty hodné a kreslené. Potom taky oživlé dýně :'D

5. Co děláš o Halloweenu?
Viz. otázka 3, nějak tak vypadá můj Halloween :'D

6. Co se ti na Halloweenu líbí?
MILUJU, ale fakt, miluju, líčit se jako nějaká maska, to je prostě awesome :'D ♥ Mám ráda taky to "strašidelno", ale v jisté míře.. :'D Maximum jsou tak nějaké kreslené strašidelné pohádky :'D
Pak taky to koukání se na ty filmy. Líbí se mi ještě to, že některé děti, třeba v USA, ale i jinde, se převlečou a chodí koledovat. Je hezké, že v dnešní době to ještě někdo dělá ♥ :)

7. Bojíš se o Halloweenu?
No, abych pravdu řekla, tak trochu jo, ale to k tomu patří :)

8. Tvůj halloweenský zážitek?
No, tak jako zážitků je strašně moc.. :'D Já mám nejradši to zdobení a vyřezávání dýní :) ♥

9. Tvoje historka ze stezky odvahy?
Ehm.. no, tak jako... na žádné jsem nikdy nebyla :'D A jsem ráda, hrozně bych se bála :'D

10. Máš nějak vyzdobený pokoj?
Jasně, nějaké svíčky s halloweenskou tématikou- ve tvaru dýně a tak, obrázky, umělá dýně atd.. :)

11. Dlabeš dýni?
Jojo, každý rok aspoň jednu nebo dvě :) ♥

Tak to by byl teda celý TAG. Doufám, že se vám líbil :) Mějte se hezky :)
xoxo --Ess-- xoxo


Žádné komentáře:

Okomentovat