neděle 15. listopadu 2015

♥ Vánoční dekorace do pokoje ♥

Takže ahoj všichni!
Vítám vás u dalšího vánočního článku.. :) Podle mě je vánoční výzdoba celkem důležitá.. I když na to letos nemám moc času, abych někde něco vyráběla, tak jsme si na to čas našla :)

Já jsem si vyrobila:
• Velkého Ježíška na dveře - mám skleněné dveře, takže to jde vidět i ze druhé strany -
Co budeme potřebovat?
• papír o velikosti A4/A3 cca 3-4x
• izolepu
• nůžky
• pastelky
• tužku
• fixy

Postup:
Potřebný počet papíru si přilepíme izolepou k sobě - jak chceme velkého santu mít, tak zhruba tolik papíru si k sobě slepíme. Teď chvilka matiky- hlava= 1 papír, břicho (samostatné) = 1 papír, ruce = na jednu ruku 1 papír, takže vlastně dva, nohy = 1 papír + jestli někdo chce, může si vyrobit i Ježíškův pytel na dárky = 1 papír, takže celkem budeme potřebovat 6 papírů o velikosti A4- tak jsem si Ježíška vyráběla já.

Potom si na všechny slepené papíry nakreslíme nejprve tužkou Ježíška. Potom ho obtáhněte černou fixou a pak už přichází řada na vybarvování pastelkama/fixama. Až tohle budete mít, celého Ježíška si vystřihněte a potom ho izolepou přilepte na dveře.

Já si na Halloween vyráběla úplně stejně kostlivce a vypadalo to dost srandovně :D

• Malé stromečky
Co budeme potřebovat?
• barevný zelený papír (1 nebo 2)
• nůžky
• tužku
• fixy
• pastelky

Postup:
Na barevný zelený papír si tužkou nakreslete stromečky- když je budete kreslit přiměřeně velké, vleze se vám na papír o velikosti A4 až 12 stromečků! TIP- nakreslete si jeden a potom ho vystřihněte. Podle něho si obkreslete i další stromečky, aby vypadaly stejně velké.

Pak si na ně pastelkama nakreslete báňky a další nějaké ozdoby podle libosti. Ty potom obtáhněte černou fixou. Pokud si pamatujete halloweenské DIY, tam jsem psala, že jsem dýně zavěsila na provázek. To samé jsem udělala i s těmahle stromečkama a vypadá to moc hezky :)

• Vločky
Co budeme potřebovat?
- zajděte si někam do květinářství koupit umělé vločky, to je celý.

Postup:
Víte, jak se na podzim prodávají umělé listy? Tak stejně tak se prodávají i vločky. Stojí cca 3,-, což je úplně luxusní cena :'D Kupte si jich potřebný počet a pak si s něma akorát nějak ozdobte pokoj- třeba si je nějak rozprostřete po poličkách- tak, jako jsem to udělala já.

• Nápis "Merry Christmas" / "Veselé Vánoce"
Co budeme potřebovat?
• zelený a červený papír
• tužku
• nůžky

Postup:
Střídejte papíry v barevnosti- typické vánoční barvy jsou zelená a červená, takže to nějak skombinujte- na červený papír napište "M", na zelený "E" - postupně si z toho udělejte nápis buďto "Merry Christmas" nebo "Veselé Vánoce"

Pak si na nějaký provázek zavěste část "Merry" a na druhý, delší provázek pod to "Christmas", nebo všechno na jeden a třeba izolepou si to přelepte ke zdi :'D Mělo by to držet, já jsem něco podobného dělala na Halloween - "Happy Halloween" - a drželo to vpohodě :)

• Sobík
Co budeme potřebovat?
• hnědý, červený, zlatý/žlutý, bílý papír
• nůžky
• tužku
• fixy
• lepidlo

Postup:
Na hnědý papír si nakreslete siluetu sobíka. Pak si z červeného papíru vystřihněte nosík, z bílého takovou tu část (nevzpomenu si, jak se to jmenuje :'D) na hrudi a ze zlatého/žluté papíru si vystřihněte parohy. Potom to lepidlem přilepte všechno k sobě vzinkne vám krásný sobík! :) Černou fixou mu domalujte oči a pusu + třeba kopítka nebo zvýrazněte 'tu část' na hrudníku a tak.. :)

• Svíčky:
K Vánocům samozřejmě patří i svíčky. Prodávají se třeba i svíčky ve tvaru vločky, stromečku atd. - sama takové doma mám - a jsou krásné.. :)

Může to být i obyčejná svíčka, každá kvalitní svíčka vytvoří pocit pohody.. :)

• Světýlka
Nemyslím ty na stromeček, ale ty normální, která si pověsíte kolem postele a taky vytvoří krásný efekt. Výhodou je, že pokud si koupíte nějaká neutrální, tak je tam můžete mít klidně celý rok :)

Tak jo, to by byl teda celý článek.
Doufám, že se vám líbil.
Mějte se krásně :)

xoxo --Ess-- xoxo

Žádné komentáře:

Okomentovat