pátek 20. listopadu 2015

Typy na vánoční dárky 2

Takže ahoj všichni!
Vítám vás u dalšího článku a to u pokračování typů na vánoční dárky. Přece jenom Vánoce jsou už za měsíc a kousek, takže už by se mělo tak trochu začit nakupovat :)

Zase tu budou nějaké DIY :)

1. DIY: Dárek od srdce potěší nejvíc

Když někomu něco vyrobíte, tak to tu danou osobu přece jenom potěší o něco víc. Protože když do toho dárku vložíte nějaký svůj čas, je to mnohem lepší, než abyste ho někde na rychlo koupili.

Takže tohle je prostě jenom typ, ne nějaký konkrétní popis DIY na nějaký dárek. Prostě zkuste něco vyrobit. Může to být i nějaké přáníčko, obrázek, básnička atd... :)

2. Kvalitní čaje

Existuje mnoho čajů- od 20,- třeba až po 500,- a možná i dražší. Já teď myslím ty dražší.

Jsou různé obchody, kde se prodávají sypané čaje a ty jsou opravdu skvěle! :) Já už jsem si takový čaj kupovala několikrát a opravdu jsou výborné.

Já osobně mám čaje ráda, ale musí mít nějakou chuť. Vůbec mi nechutnají takové ty břečky, co nemají žádnou chuť a je to prostě jenom barevná voda...

V takových obchodech se prodává třeba i káva s různými příchutěmi. Ta je taky výborná, ale já kávu moc nepoju, nějak jsem tomu nepřišla na chuť. Záleží ale ovšem na tom, co je váš 'šálek kávy' :'D Jesli třeba čaje nebo káva.

3. Dekorativní kosmetika
Tohle je taková klasická varianta dárku. Můžete tu danou osobu obdarovat třeba lakem na nehty, parfémem, sprchovým gelem nebo dalšíma kosmetickýma věcma. Je to prostě klasika a potěší :)

4. Vonné polštáře

Je to takový jednoduchý dárek, ale když koupíte nějaký kvalitní, tak by třeba mohl krásně provonět celý pokoj :)

---------

Tak jo, to už by byl teda celý článek. Doufám, že se vám líbil.
Mějte se krásně :)

xoxo --Ess-- xoxo

Žádné komentáře:

Okomentovat