úterý 5. ledna 2016

What is on my iPhone? TAG

Takže ahoj všichni!
Vítám vás u dalšího článku, tentokrát u dalšího "TAGu", ve kterém se dozvíte, co je v mém telefonu :)
Mám teda iPhone 5S 16 GB Zlatý - 16 GB mi v pohodě stačí a myslím si, že na normální používání je to ideální velikost paměti :) Tak jo, jdeme na to :)

Na hlavní tapetě mám standartní vybavené od "Applu", vůbec jsem to neměnila, takže - Zprávy, Kalendář, Fotky, Fotoaparát, Počasí, Hodiny, Mapy, Videa, Poznámky, Připomínky, Akcie, Game Center, iTunes Store, App Store, iBooks, Zdraví, Wallet a Nastavení :)

V takové té dolní lište mám: Telefon, Mail, Safari a Hudbu - klasika :) Když přejedu na druhou stranu, tak tam mám FaceTime, Kalkulačku, Podcasty, Watch a složku "Extra", která obsahuje: Kompas, Tipy, Diktafon, Kontakty a Najít přátele - tuhle složku vůbec nepoužívám, ale už tam byla sama vytvořená, hned co jsem si iPhone koupila, takže jsem ji tam nechala.. :)

Teď už se teba přesuneme k té zajímavější části - k aplikacím, co jsem si sama stáhla :) Myslím si, že není nějak potřeba, abych u každé vysvětlovala, na co to je atd...

Jako první tam mám Ask.fm - určitě všichni známe - aplikace, kde můžete pokládat otázky.
Pak Spotify - miluju Spotify! ♥♥♥ Aplikace na hudbu, kde už můžete poslouchat různé vytvořené playlisty nebo si je můžete sami vytvářet :)
Facebook - myslím, že není potřeba vysvětlovat :D
We Heart It - aplikace, kde máte různé obrázkay - třeba na inspiraci, na tapetu a tak.. :) Je to super aplikace, je tam fakt hodně pěkných obrázků :)
Messenger - zprávy od Facebooku
Twitter - pokud mě ještě nesledujete, jsem tam jako "Ta holka" @girlything110 - doporučuju, abyste mě začali sledovat, protože pořád něco tweetuju :D
Snapchat - aplikace na posílání fotek
Instagram - aplikace na sdílení různých fotek
YouTube - tady asi taky není potřeba něco dodat :D
Pinterest - zase aplikace s obrázky, ale tady spíš pro inspiraci :) Já mám ale radši We Heart It :)
Hiwe - super aplikace na chatování s různýma lidma, co mají podobné zájmy jako vy :) Jsou tam různé chatovací místnosti, takže doporučuju si ji stáhnout! :)
Google - internetový prohlížeč
Google překladač - normální překladač od Googlu :)
My Day - super aplikace na odpočítávání dnů :)

- Teď už se teda přesouváme na druhou stranu, kde mám aplikace, které nepoužívám tak často, jako tyto ↑↑↑

Mám tu složku "Fotky", která obsahuje: Retricu, Pic Collage, VSCO Cam, InstaSize, Sledující +
Potom tu mám další složku "Hry", ve které mám: Subway Surf, Agar.io, Crossy Road, ZizZag, Circle, Stick Hero, Snake, Floors, Numberful, Geometry Lite a Logo Quiz
Další složka se jmenuje "Různé", ve které mám: TV program (od Seznamu), IDOS, Email.cz (od Seznamu), Shazam, ČSFD.cz, Wattpad a Dubsmash
Další složkou je teda "Tapety", ve které mám: Wallpapers, CoCoPPa a Najít iPhone - to se mi tam samo stáhlo a já to prostě dala do téhle složky, nevím proč :D Není to aplikace na tapety :D
Další složka se jmenuje ... no, mám tam nějaké emoji ovoce :D Ve složce mám: Timetable, Matematika (joo, i ve svém věku tam mám aplikace pro prvňáčky :'D), Blogger a SuperStar :)
Další složka se jmenuje "Další" a v ní mám: Talking Tom (k Messengeru) a WomanLog - aplikace na "ženské dny"
A poslední složka se jmenuje "Poznámky", ve které mám "Do It!" a "Evernote" :)
Poslední aplikací, která teda není v žádné složce, je "MakeupGenius" :)

No a to je teda všechno, co mám ve svém iPhonu :) Nerozepisovala jsem tady u všech aplikací, na co jsou atd., protože by ten článek byl pak hrozně dlouhej :'D

Doufám, že se vám článek líbil :)
Mějte se krásně :)

xoxo --Ess-- xoxo

Žádné komentáře:

Okomentovat