středa 6. ledna 2016

KONEC

Ahoj..
Ráda bych vám všem oznámila, že s tímhle blogem končím... Vlastně - proč píšu "všem"? Vždyť tenhle blog si nikdo nečte..
Je to taková ztráta času!
Když si jenom uvědomím, kolik hodin jsem vložila do psaní těch všech článků... A co z toho mám?! Jedno velké NIC!
Není tu vůbec žádná odezva - víte, kolik mám normálně zobrazení blogu za den, kdy nevyjde článek? = 0!
A kolik zobrazení mám, když nějaký vyjde? = max. 2!
Co tohle to je?! Já do toho vkládám čas, energii a nápady - ono není zas tak jednoduché nějaký pořádný článek sepsat a vymyslet..!
Je to prozně hrůza! Nevím, proč jsem si vůbec někdy myslela, že bych to s tímhle blogem někam mohla dotáhnout..!
Mým cílem bylo 400 pravidelných čtenářů - mám 4, a 3 z nich jsou jen na základě blogerské spolupráce...!
Vůbec nevím, proč jsem kdy začala blogovat - asi jsem měla nějaký sen, že budu taková ta slavná a oblíbená blogerka..
Už bloguju rok - nevím, jestli jsem to už někde psala, ale před tímto blogem jsem měla ještě jiné 2 blogy a oficiálně jsem začala blogovat 5.září 2014 - takže bloguju už déle jak rok!
A čeho jsem zatím dosáhla?! Čtyř pravidelných čtenářů a na tom starém blogu jen samých negativních komentářů!
Je pravda, že lidi v dnešní době jen všechno hejtujou a práce ostatních si neváží..!
Třeba "vánoční recepty" mi trvalo asi 2 a půl hodiny napsat - a kolik je tam komentářů? = 0!
Možná se vám v tomhle článku zdám arogantní, sobecká a naštvaná - ale jak by vám bylo, kdybyste rok a déle blogovali a nic byste z toho neměli?!
Nemám na mysli nějaké peníze - o ty mi fakt nejde, ale myslím tím třeba nějaké komentáře, podporu čtenářů (které nemám)...
Nemám v plánu se na blog někdy vrátit - proč taky, že? :D
Kdybych ten čas, který jsem věnovala do blogu, věnovala něčemu jinému - užitečnému...
Ach jo, tenhle blog mě fakt zklamal...

2 komentáře:

  1. Blogování chce trpělivost.. Já vím, že rok je asi dlouho, ale nemůžeš čekat, že ti za rok naskáče 400 čtenářů, když já sama mám za rok 10:)

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat